2016年3月11日 星期五

Friday's pick/周五挑 vol. 1 - Narcissus

由今個星期開始, Bom Voyage FB page每逢星期五3pm都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,紹一下本地樂手/樂隊

今日要介紹既係成軍8年, 剛剛於fullcup music舉行左佢地個人音樂會既日系rock band,Narcissus 水仙樂團 

(BV = Bom Voyage N = Narcissus)

BV: 不如介紹一下你地樂隊同埋組成經過?
N: 我地係以希臘神話裡面嘅美少年Narcissus命名的樂隊,以豐富華麗嘅搖滾曲風展示屬於我地嘅音樂。
關於Narcissus,亦稱為水仙,亦有自戀狂嘅意思,因為美少年"納西塞斯”愛上自己水中嘅倒影不肯離開,枯坐湖邊而死。所以這花表示對愛情期盼與執著,有著堅貞不渝嘅意思。
我地本身已經夾左8年,我同結他手輝係元老,初初係朋友介紹認識而組成。組成左大約幾年之後貝斯手同鼓手相繼離隊,之後由朋友介紹認識左琴手Jasmine同鼓手清同當時嘅貝斯手。當貝斯手再次離隊之後,七瀨就去邀請以前就認識既貝斯手安加入,就變成而家呢個陣容。

BV: 剛剛喺Fullcup舉行左你地既個人音樂會, 你地用左幾多時間黎準備呀? 對於今次既音樂會, 你地有咩感想?
N: 其實正式黎講我地準備左兩個月左右,因為喺今次嘅音樂會我地都想發表我地既新歌“月華”,所以大部時間都用左喺準備新歌上面。
今次嘅個人音樂會比我地預期中反應好,fullcup既工作人員都俾左好多support我地,成個rundown都幾順暢,大家都好enjoy呢場show,同時都感謝Once做我地既guest band。

BV: 2016年你地會有咩大計?
N: 今年會推出我地第一隻MV,同埋預計會推出我地既第一張EP。

BV: 你地組成呢8年來, 有冇覺得band界有d咩改變? 有冇d咩感想?
N: 我地會覺得band界流行既曲風有改變,8年前我地初初出黎夾band其實都算係J rock既天下,近年反而係pop rock多左,同時Jazz funk都唔少。同埋以前大小型既band show都比較多,而家感覺上band show形式上都有D改變,有時候會覺得而家比以前做得比較商業同主流一D。

BV: 有冇d咩野係你地一直好希望可以做, 但目前仍然未能實現到架?
N: 除左出EP之外就係希望可以出國演出啦,我地一直都未試過既,好想見識下外面既世界。

BV: 不如你介紹一下你地既作品,AGAINST ~the Brazen~丫
N: 關於呢隻歌其實係眼見而家呢個社會越來越荒謬,一D無乜能力既人竟然可以掌權,仲要成日講埋D厚顏無恥既說話,以為自己係神。
同時想喺首歌度表達大家唔可以自我放棄,要自強不息,盡自己既每一分力去改變世界。

AGAINST ~the Brazen video:

FB page:

Youtube channel:

沒有留言:

張貼留言