2016年10月14日 星期五

Friday's pick/周五挑 vol. 30 – Dear Miss Far Away

Bom Voyage FB page每逢星期五3pm都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,介紹一下本地樂手/樂隊!

不經不覺,今次已經係第30期既Fridays Pick! 首先再次多謝之前接受我地訪問既咁多位樂手/樂隊啦

今日搵到冇見好耐既Dear Miss Far Away! 本身已經差不多遺忘左佢地, 但小編一向記性ok, 如果睇過佢地出show比賽而又玩得叻叻既, 一定都會留下印象既!

(BV = Bom Voyage, D = Dear Miss Far Away)

BV: 做咩事唔見左你地一排架? 有咩咁忙先?
D: 我地之前係創作上有啲迷茫, 咁岩各自又有啲嘢要搞…所以暫停咗。但係我地正在搞返好以前啲歌,再warm up返就起會新歌啦!

BV: 咁你地自己而家有幾多首originals?
D:  9!

BV: , 都夠歌啦, D plan下出碟!
D: 我地想架 不過要計劃下…希望可以兩年內搞好!

BV: 聽講你地vocal鄒旻諾參加過超級巨星比賽架wor! 有冇d咩野可以同大家分享下呀?
D: 大家睇下呢條片就會知道更多架喇!




BV: 你地玩過咁多場show, 有冇話邊場係最難忘架?
D: 最難忘嘅演出應該係我地第一次係G&V出兩個鐘show。當時驚唔夠歌 搵咗啲表演嘉賓 包括sp'ACE, Brian Wong同埋巨聲伍富橋一齊玩! 當晚大家都好hyper!

BV: 黎緊有咩show出先?
D: 下星期會參加SMF(銀礦灣沙灘音樂節除)! 1118號會係G&V玩兩個鐘。呢兩個月仲會玩港澳果個樂隊比賽同埋青年樂隊中賽希望入到圍啦!




沒有留言:

張貼留言