2016年4月1日 星期五

Friday's pick/周五挑 vol. 4 - C Chung


Bom Voyage FB page每逢星期五3pm都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,紹一下本地樂手/樂隊

今日要介紹既係集本地藝術家,平面設計師,樂隊主唱及街頭演出樂手一身既施春 (C Chung)

(BV = Bom Voyage C=C Chung)

BV: 從樂隊 “什” 開始認識你。而家你就做左solo artist啦! 你比較喜歡夾band定做solo artist多d? 兩者各有d咩好處同唔好處?
C: 我喜歡出show夾band那種震撼力,好處是人多力量也會多(無論什麼事情方面),壞處是最怕遇上豬一樣的隊友。solo表演實驗可塑性高,好處是自主性高。壞處是一個人的力量是很渺小。所以兩者我也十分享受。

BV: 除左彈結他同唱歌, 聽講你仲會玩beatbox同bucket drums…可唔可以形容下你用唔同樂器或形式表演, 會有d咩唔同既體驗同感覺?
C: 好像很多類,但其實共通之處是(重節奏感)的音樂。而用各體驗是自己要花時間去學習那樂器技巧,感覺卻是一樣,製造自己喜愛的音樂。

BV: 你除左係一個音樂人, 仲係一個藝術家, 設計師;如果一定要你放棄一樣, 你會揀音樂放棄藝術, 定揀藝術放棄音樂?
C: 我會揀藝術,因為對我而言藝術係一件很孤立的事,音樂是很互動的事。

BV: 你覺得o係香港攪藝術難d定音樂難d?
C: 藝術,因為音樂你大可以除時上街表演或搞gig,但藝術沒有那種即時性,每次搞活動都要花很多時間準備。而香港是一個速食文化,我遇過連舉辦一個月的畫展,主辦單位也覺得太耐。可想言之,香港攪音樂都難,但攪藝術應該更難。

BV: 你以前都試過舉辦一d音樂同藝術結合既exhibition, 如 “眼睛聽音樂會” 亦o係街邊排檔舉辦過好有香港特色既音樂會 “逃避親戚 問候 新年音樂會” 意念好創新,深受大家既支持! 黎緊有冇d咩新構思或攪作?
C: 有,啊!想辦一個音樂會,有幾隊音樂單位、幾個畫家。樂隊即場表演,畫家即場在聽住歌畫畫。雖然這不是特別的事,但在香港我從沒見過。(聽就聽過)

FB Page:
https://www.facebook.com/seewaichung 

沒有留言:

張貼留言