2016年4月29日 星期五

Friday's pick/周五挑 vol. 8 - Sanjoku 生炒骨

Bom Voyage FB page每逢星期五3pm都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,紹一下本地樂手/樂隊
今次搵黎型男樂團 - Sanjoku 生炒骨! 唔見左佢地一排,最近佢地又開始活躍番喇! 究竟佢地黎緊有咩新攪作呢?
(BV = Bom Voyage S = 生炒骨)
BV: 冇見你地一排喇, 忙d咩先?
S: 因為上年開始我地轉成4人band, 閉關咗成年除左忙改舊編曲,仲開始嘗試一齊作曲,以往生炒骨既曲詞都係由隊長阿樽包辦,想藉著今次人事變動,音樂上都想有D改動,之前一首《病態都市》同新歌《時間廊》就係今年共同製作既成果
BV: 你地都係在職人士, 又有自己家庭, 會唔會覺得維繫一隊band係一件艱難既事?
S: 我地應該就過咗真正要維繫嘅時間喇,夾耐咗好多生活習慣,相處方式都已經叫做有默契,我地覺得其實做返真正嘅自己就得喇,刻意去維繫可能仲有啲假假地添!至於家庭同事業...唉...大家明嘅!有邊個冇吖,夾band嘅走得埋一齊都係因為大家都真係想夾band架啦,真係忙或者伴侶炸型炸得太交關(好小的)咪休息一個星期囉!但我地都好小超過兩個星期唔見面嘅。
BV: 組成呢3年間, 覺得生炒骨既成績如何? 對自己所經歷過既有冇d咩難忘既感受?
S: 坦白講...同期有唔少band表現都好出色,當然有啲band冇再玩落去。 但玩音樂嘅嘢最緊要都係自己enjoy ,呢三年來我地幾個都好享受"生炒骨"做歌嘅過程同成品,所以整體嚟講....算合格啦!
BV: 早排見你地出post搵keyboard手, 有冇咩好消息呢?
S: keyboard 手仲搵緊呀,大家有興趣可聯絡我地😂😂😂
BV: 黎緊有咩新動態同目標?
S: 嚟緊其實會不定期出我地歌既bandroom demo video ,目標梗係希望盡快可以出碟
BV: 好開心見到你地出左新歌 “時間廊” 既bandroom demo video! 不如介紹下隻歌丫
S:《時間廊》係講時間同物質一直都唔係等價交易,而城市人往往就係為這單交易將自己人生扣上一道鎖鏈,而這道鎖鏈名為“City Chain"












記住睇埋佢地最新既lyrics MV《時間廊》呀!

沒有留言:

張貼留言