2016年5月13日 星期五

Friday's pick/周五挑 vol. 10 - Once

Bom Voyage FB page每逢星期五3pm都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,介紹一下本地樂手/樂隊!
今日要介紹既係形象清新健康,擇用音樂作為”語言”既二男二女樂隊-Once
(BV = Bom Voyage O = Once)
BV: 你地點解會叫Once, 有冇咩特別意思?
O: “Once”我地解作”只有一次”, 人生有好多事情可能都係”只有一次”, 例如機會、夢想、人, 好多野都係有時限, 要好好把握同珍惜呢D只會o係一生出現一次o既事同人, 如果仲未有就應該好好去找尋
BV: Once組成前, 你地部份成員都曾經組成過Glitter, 炫樂團等…點解唔用舊band名延續下去?因為重新組成一隊新band又要重新開始過, 都唔容易呢!
O: 每一次有成員變動, 由其是當主音有變動, 我地o既音樂都有相當大o既轉變, 大部份o既歌都會為主音重新打做, 有如一隊新樂隊(笑); 其實舊名累積返黎o既東西並不是太重要, 一個新o既Line up最重要係展望將來, 繼續用舊名有時反而會顧慮會否對樂隊建立o既野有影響而無法大膽去做呢
BV: 邊d樂隊/樂手對你地既影響最深? 除左日本樂隊/歌手之外, 都有喜歡其他國家的樂隊/樂手嗎?
O: 團員喜歡o既日本樂隊/歌手有太多了, 但除左日系音樂之外, 我地每位成員都各自喜歡好多唔同o既樂隊/樂手/歌手, 例如Belle鍾意My Little Airport、Epica; Rei鐘意Linkin Park、SUM 41; Gami鍾意Lenny Kravitz、五月天; 石仔鍾意Toe等, 我地偶然會o係Studio播自己喜歡o既Live DVD, 迫其他人睇, 哈哈~ 影響o既話, 我相信大家都一定係最受自己o既老師影響(除非唔係)。
BV: Once既曲風跟剛組成時開始慢慢有d轉變, 你會點形容你地樂隊既風格?
O: Once一開始想走清新路線(偽文青!?!?!?!?), 所以曲風都係輕快, 節奏比較明亮; 大家磨合左一段時間之後開始想有其他嘗試, 漸漸發現有其他方面可以令大家發揮得更好, 所以曲風亦漸漸有改變。大致上我地仍然係POP、Pop Rock, 不過o係音樂當中加左其他原素, 偶然會將Funk、拉丁甚至Metal o既元素偷偷編入曲中
BV: 你認為香港組band難嗎? 呢10年間你地覺得有什麼轉變?
O: 難, 影響得最深o既, 相信係由於網絡世界o既發達。雖然而家要發佈一D消息或新動向係比10年前易左, 但正因為太發達, 太多資訊, 接收o既人可能只能選擇性去接收, 甚至可能比其他資訊蓋過左而根本睇唔到。發佈o既人要更加更加攪盡腦汁, 點樣先可以令更多人”開始”留意到呢?(萬事起頭難) 點樣先可以吸引到人地睇/聽呢? 亦因為噤, 近年樂隊無論o係歌曲、技術同配套上, 都比以前做得更認真同專業。除此之外, 唔知係唔係因為大家上網已經可以睇到/聽到好多野, 無需要花時間踏出門口去睇/聽Live, 無需要花錢去買CD, 好多野都希望有免費, 呢個其實係一個惡性循環, 當大家都唔願意付出, 創作o既一班好難可以維持, 然後就沒有然後。曾經有人話”唔好成日問人地點解唔支持自己, 問下自己有d咩值得人去支持”, 無錯, 要人支持係需要理由, 但眼見好多其實做得好好o既樂隊/樂手/歌手始終都仍然未能夠做到全職, 即使天王級o既Live, 君不見仍然有唔少人R免費飛? 有人甚至講過如果家駒係生o係呢個年代, 應該連佢都未必做到上去, 可見而家香港組Band有幾難。
BV: 你地最希望Once可以實現到既係?
O: 希望我地o既音樂可以感染到人, 帶比人反思同啟發; 最想o既當然係成音職業樂隊, 走得更遠
BV: 講講你地黎緊有咩大計!
O: 首先想換左Studio部冷氣, 夏天將至, 冷氣舊年已經壞左, 再唔換就無辦法o係上面錄音(因為太熱)。換完冷氣之後呢, 我地就會繼續努力做歌同錄音同做LIVE, 希望好快有新歌送比大家!













FB page:

沒有留言:

張貼留言