2016年5月27日 星期五

Friday's pick/周五挑 vol. 12 - 異仁

Bom Voyage FB page每逢星期五3pm都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,介紹一下本地樂手/樂隊!
今日介紹既樂隊係異仁! 異仁可以解作二人,亦可以解作 "兩位奇人異士。用"二人"形容呢個二人男女組合,當然非常貼切啦! 咁究竟佢地兩位又有幾奇異呢? 不如睇睇佢地點講啦!
(BV = Bom Voyage 8 = 8@異仁,H= Hya@異仁)
BV: 你地形容異仁係“奇人異士” 你地認為自己最奇異既係邊方面?
8: 最奇異係左揾右揾都係兩個人,但聲音除左人聲結他聲仲有好多種。我地喜歡揀d 一般busker唔會揀既歌,用d 正常人唔用既手法改編正常既歌。
BV: 講講你地既組成經過丫!
H: 由以往3人樂隊年代High&Low(Guitar Vocal Cajon) ,基於成員各自既發展,後來只剩下我自己和新成員8 成為今日既異仁。重組之後,我地係兩個人既創造上揾到想要既聲音,就算好多合作夥伴問我地會唔會加人,我地都堅持異仁造出黎既效果。雖然係二,但絕對唔止二。
BV: 你地主要都係重新改編一D cover歌黎玩, 有冇都玩原創或會創作更多自己既作品呢?
8: 有,其實我地最近一兩個月閉關創作中。暫時3首寫緊一d香港人生活既主題,希望將來個題材範圍更廣。
BV: 你地係唔係一開始就係以acoustic group形成出現? 香港近年越來越多玩小清新既acoustic groups, 同時亦越來越多busker出現! 你地覺得最主要係因為土地問題, 口味問題定有冇其他原因?
8: 係,不過其實兩位成員以前都是玩Full Band的,不過要搵到真心為音樂付出時間精神甚至金錢的人不多,而有時候兩個人要約練習或者做任何決定都會比人多容易,所以最後就決定這樣行了。
H: 越見到勇敢既人出黎,就會有越多人更加覺得自己都做得到,對於香港黎講,越多音樂人都係件好事。 當然acoustic 本身係種帶到舒服感覺俾人地既音樂,但我地係acoustic之上自己希望添加更多新元素,亦會跳出清新既口味,唔想再令聽眾局限於以往對acoustic既印象。 就好似Jelly Bean有好多口味,但我地就係個種奇怪口味。
BV: 最喜歡香港邊d acoustic groups/歌手?
H: 盧冠廷!所有人都可以玩音樂,但一直堅持自己初衷既唔多。欣賞佢既堅持!
BV: 黎緊有咩大計?
8: 好希望好希望搞到一場自己既音樂會,除左異仁,仲會有異仁+既出現(即係更多樂手既版本)












沒有留言:

張貼留言