2016年12月2日 星期五

Friday's pick/周五挑 vol. 35 part 1 – Kaman Lau

Bom Voyage FB page每逢星期五都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,介紹一下本地樂手/樂隊!

今次訪問左一位喺本地band界甚有影響力既朋友,借用佢既一d經歷同睇法,導出本地band scene同band show呢十年八載出現既變化! 佢係一位音樂會攪手,一位結他手,一位對樂器產品瞭如指掌既朋友 - Kaman Lau.




























Band齡有返咁上下朋友, 一定對Kaman (姐) 呢個名唔會有陌生既感覺!

想當年, 年紀輕輕既佢已經獨擔大旗,由2002年開始舉辦超過100場唔同類型既band shows! 
“第一次攪show,好記得係2002年既2月22日 (嘩!!),當日有Miscast, Uneven等樂隊。 當時因為機緣巧合之下認識到屯門ive既負責人, 所以就開始左我人生第一次舉辦既band show!”

影響Kaman接觸樂隊同結他既係Beyond, 而indie band來講應該就係臨記! 熱愛樂隊文化既佢由攪show開始,之後仲學埋結他! 首位結他師傅就係Tat Flip既結他手嘉威!

從2004年開始以Music Gig名義舉辦唔同既band shows!  第一場Music Gig band show喺深水埗 “深青社” 舉辦,邀請到Black Wine,Sonic Temple, Zip Code (MR前身)同時 Rednoon等非常受歡迎既樂隊!  而對Kaman黎講,最 “瘋癲”既就係Yo Park年代,密集式舉行一連串既band shows,大概係2007-2008年左右。 

























“其實我最鍾意係由零開始攪show, 即係一個本身冇器材既場地,而唔係已經 “存在”既livehouse。因為咁樣無論自己同觀眾都會有更大既新鮮感! 喺冇任何sponsor/資金既情況下,所有音響器材資源等等,都係Music  Gig真金百銀拎出黎! 試過有微利,亦試過蝕大本!  佢既熱誠同付出,的確換來唔少band友同觀察既支持! 

追溯至未有Facebook既年代,想搵一隊band出show全靠見面時搵對方“抄牌”,再以ICQ, MSN等通訊,甚至戰戰兢兢打電話邀請佢地出show!  其實近年香港既樂隊文化並冇變弱到,不過隨著時代變遷,科技越來越先進,多左Youtube,FB live等平台,同時近年出現大量buskers,  大家都認為音樂係得來容易既一樣東西! 大家都冇以前咁識珍惜一場band show或每一個有得睇band show既機會!


五年前Kaman來到新蒲崗一間樂器店工作! 工作繁忙,Kaman亦已大大減少以Music Gig既名義攪show了! 想了解更多關於Kaman既近況同樂器店既點滴,記住留意下一次既Friday’s Pick喇!



Bom Voyage - 樂遊邦: 
https://www.facebook.com/bomvoyage.hk/

沒有留言:

張貼留言