2016年12月22日 星期四

Friday's pick/周五挑 vol. 36 – NastyDudes

Bom Voyage FB page每逢星期五都會刊登“Friday's pick/周五挑” 環節,介紹一下本地樂手/樂隊!
今次訪問既係4人hard rock樂隊NastyDudes! 組成只不過兩年幾既佢地,係唔少樂隊比賽既常客,仲要拎左唔少獎項! 香港地玩hard rock既bands好少,仲要咁年輕! 一定要撐啦係咪!

黎緊佢地仲會參與我地1月13日Friday's Pick Party既演出tim!

https://www.facebook.com/events/2175806359312178/

(BV = Bom Voyage ND = NastyDudes)

BV: 首先講下你地組成經過啦!
ND: NastyDudes樂團在2013年成立, 曲風主要玩美式搖滾為主。 最初樂團成員只有主唱Terry和結他手Kim, 他們在美國音樂學院Musician Institute結識拼且成立了二人組合NastyBrothers (NastyDudes的前身), 活躍於洛杉磯的音樂表演活動。2014年9月Terry和Kim回到香港發展,透過低音結他手Warren和鼓手Poon的加入, 成為了現在的NastyDudes, 在香港也參與了大大小小的樂團比賽和演出。

BV: 本身大家都喜歡hard rock嗎?
ND: 一定!因為大家本身最主要都是聽hard rock長大,但其實我們對不同音樂類型都感興趣例如blues,jazz,funk,country,classical,pop等等。

BV: 呢個lineup組成左2年幾以來,有冇d難忘事情或演出可以分享下呢?
ND: 哈哈哈哈有! 記得我地有一次初賽咁我地如常準備係台上玩啦! 玩玩下high得濟Terry一腳踢走左我個effector連線都甩埋,但我又好冷静咁整好再繼續比賽完左先識驚hahaha! 
第2單一定要講我地鼓手Poon.. 因為佢出成日出show或者比賽都會整甩d野,好似今年帶比賽決賽個陣佢踩甩左個 bass drum個錘跟住餘下個半首歌都只可以用隻左腳去踩,跟住又有一次出show佢打打下鼓唔知張櫈鬆定點,佢差d成個人向後跌落台。
 
BV: 咁又講下你地比賽丫,好似都拎過唔少獎wor! 新band來講你地覺得自己算幸運嗎?
ND: 其實我覺得我地比較幸運既係我地好快搵到樂隊既方向! 最開頭我地未搵到方向既時候試過寫左一首歌就膽粗粗玩左一個比賽最後我地初賽都入唔到hahaha之後我地反覆諗左好耐最後定左hard rock做我地既方向! 原因係除左我地鐘意之外,係因為我地4個既性格都幾hard rock,哈哈哈! 想做就全力去做,可以做返自已係最舒服。最開頭其實好多人都唔係幾睇好既,但我地覺得唔做過又點知呢加上有少少唔服輸咁諗點解覺得hard rock唔得?
講起比賽我地反而幾enjoy因為每次去都識到新朋友,係一個好好既交流地方。其實每次我地去比賽都會平常心去玩目的係想更加多朋友聽到我地既音樂。好老土咁講拎唔拎到獎係其次感唔感動到觀眾我諗先會係我地最關心既事或者最想做到既事情

BV: 香港玩hard rock既bands唔多,其實咁可能仲好,易d比人記得
ND: 其實可以咁講,但最好既就緊係多d人可以一齊玩呢類型既音樂啦!

BV: So far 你地既目標achieved左幾多? 2017有咩係希望會發生架呢?
ND: 其實我地仲係好開頭好新都唔可以談得上達到d咩目標住hahaha! 
2017我地有好多野想做! 第一樣就係出隻EP先啦,我地而家已經準備錄音! 另外想搞多d shows或者玩多d show啦 ! 去下廣告先,我地其實已經同Bamboo Star同埋黑白樂團籌備緊1月14號既一個band show! 大家記得支持呀! 最後就緊係繼續寫多d正歌啦,最好搵到唔同既音樂人合作擦多d唔同既火花。

BV: 點睇目前香港既indie band scene?
ND: 開始越來越好,樂隊質素都好好。最緊要係,越來越多人會留意不同類型音樂既樂隊! 而觀眾真係會去睇show而會係只係紙上談兵,因為觀眾真係肯去睇band show其實都係對一眾band仔band女既一份支持同肯定! 仲有多左唔少平台可以比唔同既band友去玩去發揮!

BV: 嗯嗯! 覺得點樣可以吸引到更多人支持本地樂隊同去睇show?
ND: 我覺得本地既show係需要宣傳比到更多人知啦! 其實大家都知band仔冇咁多經費去做宣傳,所以如果可以搵到多d sponsors 支持,幫手做宣傳既話會有幫助! 相信會有幾多觀眾想睇,但唔知可以喺邊到搵到呢d類型既音樂會睇! 所以有多d sponsors去支持,幫手一齊去promote,我覺得多左人知就會多人去(慢慢本地band shows就可以變成一個大家都會想起既選擇! 好理想地諗!) 
同埋真係需要多d live house既存在! Live house係香港係缺乏既!
我地想用一個party既方法去令到未聽過band sound既人知道香港band sound係好玩好型既一件事 ! 有時我諗,如果話代表到80後既歌係Twins呢類,我會情願聽到代表80後既係一d樂隊或樂隊既歌,咁樣我地就會好開心!



















FB page: https://www.facebook.com/NastyDudesHK

Youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UClQtTy07AB6QfRU71I-sfag 





沒有留言:

張貼留言